Hmmm... wczoraj spróbowałem u siebie stosując kilka konfiguracji tj. speed-buster w 4 trybach i pedalbox od min do max.
I albo źle to robię, albo u mnie nie ma różnicy. Silnik rozgrzany, koła na wprost i subiektywnie (bez pomiaru czasu) nie widzę różnicy, a może nawet na ustawieniach: skrzynia na D, pedalbox na maxa a buster tylko na sport (nie na sport +) jest najlepiej (oczywiście subiektywnie).
Nowości nie odkryję, ale wydaje mi się, że silnik powyżej 4 tys obrotów dostaje zadyszki i wtedy zmiana biegu na wyższy poprzez ujęcie gazu (nie mam łopatek) powoduje lepsze przyspieszenie.
Pozdrawiam
Antek
I albo źle to robię, albo u mnie nie ma różnicy. Silnik rozgrzany, koła na wprost i subiektywnie (bez pomiaru czasu) nie widzę różnicy, a może nawet na ustawieniach: skrzynia na D, pedalbox na maxa a buster tylko na sport (nie na sport +) jest najlepiej (oczywiście subiektywnie).
Nowości nie odkryję, ale wydaje mi się, że silnik powyżej 4 tys obrotów dostaje zadyszki i wtedy zmiana biegu na wyższy poprzez ujęcie gazu (nie mam łopatek) powoduje lepsze przyspieszenie.
Pozdrawiam
Antek