Wpływ ma moment a nie moc.
Skrzynie projektowane są z "zapasem", zazwyczaj jako elementy uniwersalne do wielu pojazdów tego samego koncernu - z różnymi silnikami lub do wielu różnych koncernów np. skrzynie ZF.
Skrzynie mechaniczne, manual jak i automat w smarcie 453, są o wiele bardziej wytrzymałe niż klasyczna skrzynia automatyczna oparta na przekładni planetarnej i sprzęgle hydrokinetycznym.
Choć oczywiście skrzynia automatyczna z 453 - tzw. dwusprzęgłowa, ma też sporo wspólnego ze skrzynią automatyczną opartą na "hydro", bo wewnątrz występują "podobne" rozwiązania - tarcze cierne - sprzęgła.
Skrzynie projektowane są z "zapasem", zazwyczaj jako elementy uniwersalne do wielu pojazdów tego samego koncernu - z różnymi silnikami lub do wielu różnych koncernów np. skrzynie ZF.
Skrzynie mechaniczne, manual jak i automat w smarcie 453, są o wiele bardziej wytrzymałe niż klasyczna skrzynia automatyczna oparta na przekładni planetarnej i sprzęgle hydrokinetycznym.
Choć oczywiście skrzynia automatyczna z 453 - tzw. dwusprzęgłowa, ma też sporo wspólnego ze skrzynią automatyczną opartą na "hydro", bo wewnątrz występują "podobne" rozwiązania - tarcze cierne - sprzęgła.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!