1.) Skrzynia w 450 i 451 jest wolna, tak po prostu jakbyś na spokojnie zmieniał bieg w manualu - mniej więcej takie jest tempo.
2.) Tak, na "R" auto powinno stać tak jakby był to tryb "P". Taki sam efekt jest. Ja dodatkowo wrzucam ręczny, choć teraz zimą na podwórku zostawiam bez hamulca.
3.) Mam co prawda obecnie 450, ale silnik i skrzynia są podobne i na rozgrzanym silniku staram się ruszać z 3/4 albo 4/5 wciśniętym gazem. Na zimnym staram się nie przekraczać 2-2.5k obrotów. Wydaję mi się, że przy dynamiczniejszej jeździe mniej szarpie.
4.) Tak, na "D"/"A" nie powinien ruszać. Z tego co wiem jak po chwili zaczyna ruszać to jest to oznaka kończącego się sprzęgła.
2.) Tak, na "R" auto powinno stać tak jakby był to tryb "P". Taki sam efekt jest. Ja dodatkowo wrzucam ręczny, choć teraz zimą na podwórku zostawiam bez hamulca.
3.) Mam co prawda obecnie 450, ale silnik i skrzynia są podobne i na rozgrzanym silniku staram się ruszać z 3/4 albo 4/5 wciśniętym gazem. Na zimnym staram się nie przekraczać 2-2.5k obrotów. Wydaję mi się, że przy dynamiczniejszej jeździe mniej szarpie.
4.) Tak, na "D"/"A" nie powinien ruszać. Z tego co wiem jak po chwili zaczyna ruszać to jest to oznaka kończącego się sprzęgła.