(20.05.2019, 22:26)Odamiano.o napisał(a): Po takim zabiegu będziesz musiał pomyśleć o tym co napisał Kanapa i dodatkowo o słabych punktach 1.0 turbo czyli 1. kolektor wydechowy - bo seryjny nie wytrzymuje temperatur;
2. szpilki głowicy - gdzie seryjne nie wytrzymują rozprężeń związanych również z temperaturą (w tej kwestii doświadczenie ma SmartGarage z Lubonia, Filip instalował jakieś specjalne)
Dzięki za odp,
szpilki głowicy idą ARP wiec o to się nie boje raczej, wydech już przygotowany, kolektor wyspawany z kwasowki i hybrydowe turbo, myśle tez na wydajniejszym intercoolerem i układem zapłonowym opartym o cewki z fsi( montowane np w Audi R8) bo są one jednymi z najstabilniejszych na rynku.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[451] Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
[451] Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus
|
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[451] Zawór Blow-Off, Dump Valve w 451 Turbo | Gizbern | 3 | 3.962 |
07.12.2014, 11:52 Ostatni post: Gizbern |
|
[450][451] Zmiana softu, mapowanie, update 1,0l turbo | bartosz | 3 | 3.580 |
12.10.2014, 16:36 Ostatni post: Jarecki |
|
[451] Kit do 1.0 turbo na 120 KM lub 135 KM by Bonalume | Kanapa | 0 | 2.933 |
15.04.2014, 18:05 Ostatni post: Kanapa |
|
[451] Turbo mod amerykański | Kanapa | 7 | 5.297 |
19.02.2014, 22:05 Ostatni post: Sebastian_O |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości