(05.04.2024, 15:31)Login napisał(a): Przepraszam za chęć pomocy i sugestie.
Jak chcesz to zadzwoń do nich i zapytaj się czy ustawiają zbieżność podkładkami, co zasugerował Kanapa i napisz co ci powiedzieli.
Nie przepraszaj za chęć pomocy, to akurat bardzo się chwali. Ale niestety - ten strzał jest trochę jak kulą w płot, bo zarówno wyżej, jak i we wcześniejszych postach pisałem o tym, że odstępstw od normy nie ma. Oczywiście, każdy może źle pomierzyć, ale akurat człowiekowi, który to mierzył ufam o wiele bardziej, niż innym mechanikom. Nie wiem, jak u Ciebie wygląda kwestia podejścia mechaników do Smarta, ale na Śląsku fachowców pełną gębą brak. Jego bardzo chciałem namówić na to, żeby zaczął dłubać się w smartach, ale nie chce :(
Więc jak w większości sytuacji, zostaje nam znalezienie fachowca chętnego do dłubania w smarcie i prowadzenie go za rączkę... :( Po czym sprawdzanie, co mógł spieprzyć.
Kanapa, są jakieś standardowe skośne podkładki? Da się to w ogóle kupić? czy trzeba bawić się w szlifowanie? Jakiego rzędu to są przekoszenia?
Bo rozumiem, że to mają być podkładki pod śruby oznaczone jako 110 na rysunku?
I jaki jest rozmiar tych śrub? bo tabela podaje M6 i M10... ale jednak obstawiam M10...
TORX SCREW M6 X 20 - 8.8
M10 X 25 - 10.9
Zastanawiam się, czy jeszcze jakieś elementy mogą mieć wpływ na poprawne ustawienie kół. Poduszki? Drążki (16/41)? Może wahacz (19)?
Nie wiem, czy dobrze kombinuję, ale jak ta środkowa poduszka nie trzyma, jak powinna, to chyba cała belka może się bardziej chybotać na boki. Czy to ma wpływ na geometrię?
Płaszczyzna mocowania piasty do belki? Może tam wlazła rdza.. Chociaż wiem, nie powinno to spowodować ruszenia się piasty na 4 takich śrubach.