Czyli raczej nic z silnikiem zmiany biegów, skoro na luzie też przygasa.
Jeśli nie masz możliwości podpięcia pod SD, to sprawdziłbym w pierwszej kolejności mocowania kabli przy akumulatorze, alternatorze i punktów masowych (z obu stron, czyli przy urządzeniu - akumulatorze, silniku i na drugim końcu kabla - do blachy). To w sumie najprostsze do sprawdzenia (poza tym, że dostęp mało wygodny), ale może (chociaż oczywiście nie musi) okazać się trafne.
Jak wygląda napięcie akumulatora? ładowania (na niskich i wysokich obrotach)?
Jeśli nie masz możliwości podpięcia pod SD, to sprawdziłbym w pierwszej kolejności mocowania kabli przy akumulatorze, alternatorze i punktów masowych (z obu stron, czyli przy urządzeniu - akumulatorze, silniku i na drugim końcu kabla - do blachy). To w sumie najprostsze do sprawdzenia (poza tym, że dostęp mało wygodny), ale może (chociaż oczywiście nie musi) okazać się trafne.
Jak wygląda napięcie akumulatora? ładowania (na niskich i wysokich obrotach)?