Witam wszystkich,
Miałem podobny problem, od strony pasażera nie otwiera się z zewnątrz i od środka. Poszukałem na forum jak poluzować poszycie drzwi i okazało się to łatwe i przyjemne. Czynności wykonujemy od zewnątrz. Najpierw wyciągnąć uszczelkę przyszycia, następnie wsadzić plastikowy dystans między poszycie a listwę aluminiową na której trzyma się zaczepami, ja wykorzystałem zestaw do ściągania tapicerki gdzieś tam kupiony. Jak mamy wysunięty ten dystans to powolutku acz stanowczo ciągniemy poszycie do siebie, zaczynając od strony klamki, pierwszy zatrzask gdzie w okolicy pięciu palców od obudowy klamki, ciągnąć poszycie u góry i lekko naciskając kolanem poszycie poniżej, tak aby łatwiej odskoczyło, potem kolejny zatrzask, tak mnie więcej przy środku drzwi i kolejny. Wtedy poczycie od strony klamki opuści się w dół i będzie widać język mechanizmu otwierania z zewnątrz. Należy czymś tępym pchnąć język do tyłu w kierunku bagażnika, aby linka się schowała do pancerza a klamka nie wisiała. Wtedy od środka otwieramy drzwi i już możemy wykręcić śrubę i wyciągnąć obudowę klamki. Obudowę wyciągamy w kierunku bagażnika, delikatnie odpinany linkę z zaczepu i patrzymy co tu naprawić. U mnie linka była cała, ale rozwaliła się obudowa pancerza, to nasunąłem termokurczliwą rurkę a jak to miałem już zabezpieczone to wlałem w pancerz płyn smarujący aby wywalić brudy i nasmarować. Złożenie dokładnie w odwrotniej kolejności, bo łatwiej jest założyć klamkę jak poszycie jest opuszczone. Razem 30 minut roboty i jaka frajda.
Miałem podobny problem, od strony pasażera nie otwiera się z zewnątrz i od środka. Poszukałem na forum jak poluzować poszycie drzwi i okazało się to łatwe i przyjemne. Czynności wykonujemy od zewnątrz. Najpierw wyciągnąć uszczelkę przyszycia, następnie wsadzić plastikowy dystans między poszycie a listwę aluminiową na której trzyma się zaczepami, ja wykorzystałem zestaw do ściągania tapicerki gdzieś tam kupiony. Jak mamy wysunięty ten dystans to powolutku acz stanowczo ciągniemy poszycie do siebie, zaczynając od strony klamki, pierwszy zatrzask gdzie w okolicy pięciu palców od obudowy klamki, ciągnąć poszycie u góry i lekko naciskając kolanem poszycie poniżej, tak aby łatwiej odskoczyło, potem kolejny zatrzask, tak mnie więcej przy środku drzwi i kolejny. Wtedy poczycie od strony klamki opuści się w dół i będzie widać język mechanizmu otwierania z zewnątrz. Należy czymś tępym pchnąć język do tyłu w kierunku bagażnika, aby linka się schowała do pancerza a klamka nie wisiała. Wtedy od środka otwieramy drzwi i już możemy wykręcić śrubę i wyciągnąć obudowę klamki. Obudowę wyciągamy w kierunku bagażnika, delikatnie odpinany linkę z zaczepu i patrzymy co tu naprawić. U mnie linka była cała, ale rozwaliła się obudowa pancerza, to nasunąłem termokurczliwą rurkę a jak to miałem już zabezpieczone to wlałem w pancerz płyn smarujący aby wywalić brudy i nasmarować. Złożenie dokładnie w odwrotniej kolejności, bo łatwiej jest założyć klamkę jak poszycie jest opuszczone. Razem 30 minut roboty i jaka frajda.