Dzięki za odpowiedzi. Ja na angielskim forum znalazłem i zrobiłem najtańszym sposobem a jest ich 4. Jakby ktoś miał taki problem to są 4 możliwości.
Dla każdego, kto ma problem z ------- zamiast przebiegu po wymianie zestawu wskaźników na używany, są 4 sposoby jego naprawy.
1. Najprostszym sposobem byłoby odczytanie/skopiowanie danych EEPROM ze starego zestawu wskaźników i zapisanie ich w nowym zestawie wskaźników. Będziesz potrzebował kogoś, kto ma do tego narzędzie i wiedzę w programowaniu EEPROM. (nie testowane)
2. Najtańszą metodą jest odlutowanie układu EEPROM 93C66 ze starego zestawu wskaźników i przylutowanie go do nowego zestawu wskaźników. Mnie oprócz drugiego licznika nic nie kosztowało bo mam gdzie lutować nawet procesory. EEPROM znajduje się nie od tyłu gdzie jest procesor tylko z drugiej strony ( od strony wskaźnika prędkości)
3. Użyj narzędzia do korekcji przebiegu, aby odczyt przebiegu był 0, a następnie zaprogramuj go jako nową jednostkę za pomocą DAS. (nie testowano)
4. Kup zupełnie nowy zestaw wskaźników i zaprogramuj go za pomocą DAS. (najdroższy sposób)
Dla każdego, kto ma problem z ------- zamiast przebiegu po wymianie zestawu wskaźników na używany, są 4 sposoby jego naprawy.
1. Najprostszym sposobem byłoby odczytanie/skopiowanie danych EEPROM ze starego zestawu wskaźników i zapisanie ich w nowym zestawie wskaźników. Będziesz potrzebował kogoś, kto ma do tego narzędzie i wiedzę w programowaniu EEPROM. (nie testowane)
2. Najtańszą metodą jest odlutowanie układu EEPROM 93C66 ze starego zestawu wskaźników i przylutowanie go do nowego zestawu wskaźników. Mnie oprócz drugiego licznika nic nie kosztowało bo mam gdzie lutować nawet procesory. EEPROM znajduje się nie od tyłu gdzie jest procesor tylko z drugiej strony ( od strony wskaźnika prędkości)
3. Użyj narzędzia do korekcji przebiegu, aby odczyt przebiegu był 0, a następnie zaprogramuj go jako nową jednostkę za pomocą DAS. (nie testowano)
4. Kup zupełnie nowy zestaw wskaźników i zaprogramuj go za pomocą DAS. (najdroższy sposób)