Dzięki za komentarz
Temacik z pewnością wyglądałby o wiele ciekawiej gdyby nie moja obecna pozycja zawodowa; student.
Tak więc hamownia odpada na razie. Właśnie te całe dragi kupiłem po to by jakieś porównania sobie robić przed, po.
Co do ciśnień w oponkach to ja właśnie na tył daję o 0.2 więcej (czyli 2.2bar) żeby ciut mniejsze opory były co za tym idzie lepsze spalanie i łatwiejsza jazda bokiem. Podczas startów rzadko kiedy pali laka.
Silnik raczej w porządku ale wiadomo bez zaglądania do środka ciężko o 100% pewność.
Wziąłem się za przepustnice bo łatwo ją wymontować i przerobić + nie podoba mi się że jednak jakąś tam zwężkę posiada. Mam dostęp do tokarki wiec jedynie jakiś uchwyt skombinować. Za przód nie chce jej chwytać bo po zebraniu materiału będzie tam ścianka o grubości tylko 1mm..
No kurczę marzy mi się przeróbka na sekwencje nawet rozglądam się za jakąś skrzynią do kupienia, raczej nie było by to wielce skomplikowane. Smartowa skrzynia jak w motorkach ma wałek krzywkowy więc jedynie dorobić jakiś prosty mechanizm na linkach typowo do skrzyni biegów i by było. Jedynie trzeba jakoś powyłączać te wszystkie elektroniczne czary mary.
Procedura; lewa noga na hamulec, prawa na gaz. Jak wciśniesz gaz bez kickdown'a to obroty zatrzymują się na 2tys jak z kickdown to 3tys. Czuć że sprzęgło trochę puszcza bo tył auta siada w dół. Puszczasz hamulec i lecisz.
Temacik z pewnością wyglądałby o wiele ciekawiej gdyby nie moja obecna pozycja zawodowa; student.
Tak więc hamownia odpada na razie. Właśnie te całe dragi kupiłem po to by jakieś porównania sobie robić przed, po.
Co do ciśnień w oponkach to ja właśnie na tył daję o 0.2 więcej (czyli 2.2bar) żeby ciut mniejsze opory były co za tym idzie lepsze spalanie i łatwiejsza jazda bokiem. Podczas startów rzadko kiedy pali laka.
Silnik raczej w porządku ale wiadomo bez zaglądania do środka ciężko o 100% pewność.
Wziąłem się za przepustnice bo łatwo ją wymontować i przerobić + nie podoba mi się że jednak jakąś tam zwężkę posiada. Mam dostęp do tokarki wiec jedynie jakiś uchwyt skombinować. Za przód nie chce jej chwytać bo po zebraniu materiału będzie tam ścianka o grubości tylko 1mm..
No kurczę marzy mi się przeróbka na sekwencje nawet rozglądam się za jakąś skrzynią do kupienia, raczej nie było by to wielce skomplikowane. Smartowa skrzynia jak w motorkach ma wałek krzywkowy więc jedynie dorobić jakiś prosty mechanizm na linkach typowo do skrzyni biegów i by było. Jedynie trzeba jakoś powyłączać te wszystkie elektroniczne czary mary.
Procedura; lewa noga na hamulec, prawa na gaz. Jak wciśniesz gaz bez kickdown'a to obroty zatrzymują się na 2tys jak z kickdown to 3tys. Czuć że sprzęgło trochę puszcza bo tył auta siada w dół. Puszczasz hamulec i lecisz.