O ile kojarzę, to 451 też (tak samo jak 450) jest' fochaty' na inne komputery poza SD. Więc nie wiem, czy ten Twój WOW (cokolwiek to jest) poprawnie odczytał błędy. Po drugie, w Krakowie na Łęgu macie dobrego specjalistę od smartów, tylko niestety ma długie terminy. To on w nim wcześniej dłubał?
Po trzecie, jakby to było w 450, to powiedziałbym najpierw słaby akumulator. Moja kobieta regularnie tak miała (bo włączała odbiorniki i grzebała w telefonie zanim uruchomiła silnik). A w drugiej kolejności siłownik sprzęgła. Ja miałem takie strzały właśnie jak siłownik sprzęgła był do wymiany (wymieniałem w grudniu). I identyczne objawy. W 450 jest jeden silnik na siłowniku sprzęgła i jeden do zmiany biegów, w 451 siłownik i dwa silniczki do zmiany. Logika skrzyni i sprzęgła pewnie jest bardzo zbliżona. Wg mnie silniki do zmiany biegów nie mają tu nic do gadania.
Po czwarte, kiedy był zmieniany pasek od rozruszniko-alternatora? W MHD zmienia się je przy wymianie oleju... Niestety nie wiem, jaki wpływ na układ skrzynia - sprzęgło może mieć MHD (poza tym, że może częściej wysprzęglać i zasprzęglać).
W podobnych wątkach wychodzi na to, że siłownik sprzęgła albo samo sprzęgło... Skoro sprzęgło było wymieniane niedawno, to należy sprawdzić siłownik i jego wiązkę / wtyczkę.
Po trzecie, jakby to było w 450, to powiedziałbym najpierw słaby akumulator. Moja kobieta regularnie tak miała (bo włączała odbiorniki i grzebała w telefonie zanim uruchomiła silnik). A w drugiej kolejności siłownik sprzęgła. Ja miałem takie strzały właśnie jak siłownik sprzęgła był do wymiany (wymieniałem w grudniu). I identyczne objawy. W 450 jest jeden silnik na siłowniku sprzęgła i jeden do zmiany biegów, w 451 siłownik i dwa silniczki do zmiany. Logika skrzyni i sprzęgła pewnie jest bardzo zbliżona. Wg mnie silniki do zmiany biegów nie mają tu nic do gadania.
Po czwarte, kiedy był zmieniany pasek od rozruszniko-alternatora? W MHD zmienia się je przy wymianie oleju... Niestety nie wiem, jaki wpływ na układ skrzynia - sprzęgło może mieć MHD (poza tym, że może częściej wysprzęglać i zasprzęglać).
W podobnych wątkach wychodzi na to, że siłownik sprzęgła albo samo sprzęgło... Skoro sprzęgło było wymieniane niedawno, to należy sprawdzić siłownik i jego wiązkę / wtyczkę.