[quote]
dragon wrote:
Jeśli nie może dać więcej nić 14V to po co regulator? Przy jakich obrotach silnika jest te 14V? Bzdura!!!
Gdzieś dzwonią...
Jestem za a nawet przeciw...
Znowu zaczynasz ze mna jazde,teraz na innyn watku???
Twoje riposty pograzaja Ciebie,nie mnie,tak jak stalo sie na watku o spalaniu.
Jesli nie wiesz do czego sluzy regulator napiecia zajrzyj w google tam wszystko znajdziesz.
14v jest natomiast przy pracy na biegu jalowym,w zaleznosci od producenta juz od okolo 800 obrotow/min.
dragon wrote:
Jeśli nie może dać więcej nić 14V to po co regulator? Przy jakich obrotach silnika jest te 14V? Bzdura!!!
Gdzieś dzwonią...
Jestem za a nawet przeciw...
Znowu zaczynasz ze mna jazde,teraz na innyn watku???
Twoje riposty pograzaja Ciebie,nie mnie,tak jak stalo sie na watku o spalaniu.
Jesli nie wiesz do czego sluzy regulator napiecia zajrzyj w google tam wszystko znajdziesz.
14v jest natomiast przy pracy na biegu jalowym,w zaleznosci od producenta juz od okolo 800 obrotow/min.