Cytat:Devil Posted on: 23/7/2009 21:00
(...)Ps.alternator nie moze dawac za duzego napiecia,napiecie alternatora oscyluje w granicach 14,1 volta,natomiast regulator napiecia steruje pradem ktory jest podawany do ladowania akumulatora
Cytat:Devil Posted on: 24/7/2009 8:48
Znowu zaczynasz ze mna jazde,teraz na innyn watku???
Twoje riposty pograzaja Ciebie,nie mnie,tak jak stalo sie na watku o spalaniu.
Jesli nie wiesz do czego sluzy regulator napiecia zajrzyj w google tam wszystko znajdziesz.
14v jest natomiast przy pracy na biegu jalowym,w zaleznosci od producenta juz od okolo 800 obrotow/min.
Ważne jest to wyboldowane (Devil - pogrubione)
Dobrze... Brawo...Czyli, na wolnych obrotach napięcie jest w granicach 14 V ale przy większych obrotach napięcie wzrasta... czyli alternator z uszkodzonym regulatorem napięcia może dać więcej niż 14 Volt!!!
Ponownie Twoje pierwsze zdanie nie jest prawdziwe!!!!
Nie martw się jednak, nie musisz się a wszystkim znać... Tylko daj sobie pomóc...