I ten warunek jest spełniony.
Światła dzienne mogą się palić razem z pozycyjnymi.
Ale muszą zgasnąć jak zapalisz krótkie.
I przy takim podłączeniu jak pisałem, tak będzie.
Tak miałem w 450 i przechodził przegląd bez problemu.
W Ocatvii mam z kolei tak głupio że dzienne są w jednej oprawie z halogenami (tylko żarówka zwykła 21W) i wygląda to tak jakbym jeździł na p.mgielnych, ale nie palą się pozycyjne.
Ale do tematu
I jak weźmiesz + z pozycyjnych a "sterujący" wyłączaniem weźmiesz z kostki do krótkich, to będziesz miał tak:
po włączeniu pozycyjnych przy wyłączonym silniku,
nie palą się LEDy.
Odpalasz silnik LEDy się zapalają (przy włączonych pozycyjnych),
i jak przełączysz na krótkie LEDy gasną.
I jest to zgodne z rozporządzeniem.
Miałem takie z modułem
http://moto.allegro.pl/swiatla-dzienne-d...54844.html
Poza tym polecam te światełka są solidnie wykonane.
(metalowa obudowa, szkło z przodu).
Będę je wrzucał do 451 ale muszę najpierw kupić zaślepki do halogenów (właśnie gdzie je kupić?)
Światła dzienne mogą się palić razem z pozycyjnymi.
Ale muszą zgasnąć jak zapalisz krótkie.
I przy takim podłączeniu jak pisałem, tak będzie.
Tak miałem w 450 i przechodził przegląd bez problemu.
W Ocatvii mam z kolei tak głupio że dzienne są w jednej oprawie z halogenami (tylko żarówka zwykła 21W) i wygląda to tak jakbym jeździł na p.mgielnych, ale nie palą się pozycyjne.
Ale do tematu
I jak weźmiesz + z pozycyjnych a "sterujący" wyłączaniem weźmiesz z kostki do krótkich, to będziesz miał tak:
po włączeniu pozycyjnych przy wyłączonym silniku,
nie palą się LEDy.
Odpalasz silnik LEDy się zapalają (przy włączonych pozycyjnych),
i jak przełączysz na krótkie LEDy gasną.
I jest to zgodne z rozporządzeniem.
Miałem takie z modułem
http://moto.allegro.pl/swiatla-dzienne-d...54844.html
Poza tym polecam te światełka są solidnie wykonane.
(metalowa obudowa, szkło z przodu).
Będę je wrzucał do 451 ale muszę najpierw kupić zaślepki do halogenów (właśnie gdzie je kupić?)
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus