Hej,
Dzisiaj przerabiałem, klucz E14 (E-Torx) do poduchy.
Generalnie dawno tak nie przeklinałem w garażu. Zrobiłem jak koledzy pisali, podnośnik pod michę, wykręciłem ta śrubę co łączy poduchę z blachą (17tki), wyciągnąłem opuściłem silnik i próbowałem dojść do śrub od poduchy różnymi kombinacjami, E14 płaskim, jak już mi się udało założyć to nie było jak przyłożyć siły, grzechotka, która miałem pod ręką (1/2") to nie szło jej ruszyć. Jakoś w końcu mutlidźwignią (rurą o rurę itd...) ruszyłem to poszło.
Najlepiej grzechotka 3/8" z E14, ew można z góry (przez pokrywę silnika) można E14 + kardan + przedłużki sobie trochę pomóc, albo jakieś kombinacje na z przejściówkami 3/8" na 1/4"
Jak smarek ma klimę to gorzej, bo węże od klimy akurat idą tak, że przeszkadzają. Generalnie wygrałem, ale dostęp nie jest idealny.
Dzisiaj przerabiałem, klucz E14 (E-Torx) do poduchy.
Generalnie dawno tak nie przeklinałem w garażu. Zrobiłem jak koledzy pisali, podnośnik pod michę, wykręciłem ta śrubę co łączy poduchę z blachą (17tki), wyciągnąłem opuściłem silnik i próbowałem dojść do śrub od poduchy różnymi kombinacjami, E14 płaskim, jak już mi się udało założyć to nie było jak przyłożyć siły, grzechotka, która miałem pod ręką (1/2") to nie szło jej ruszyć. Jakoś w końcu mutlidźwignią (rurą o rurę itd...) ruszyłem to poszło.
Najlepiej grzechotka 3/8" z E14, ew można z góry (przez pokrywę silnika) można E14 + kardan + przedłużki sobie trochę pomóc, albo jakieś kombinacje na z przejściówkami 3/8" na 1/4"
Jak smarek ma klimę to gorzej, bo węże od klimy akurat idą tak, że przeszkadzają. Generalnie wygrałem, ale dostęp nie jest idealny.