U mnie przy popękanej gumie w poduszce środkowej, przy wyłączaniu silnika były taki głuchy stuk-łomot.
Zepewne do uszkodzenia poduszki przyczynił się też stan sprzęgła /trzy kreski występujące czasami od chwili zakupu auta w 09-2011/, które gdy auto stało np. w korku, to po około 1-2 minutach, przy ruszaniu w celu dalszej jazdy, robiło "kangurki". Było to przy przebiegu 150kkm.
Jestem obecnie między innymi po wymianie na nowe, sprzęgła i tej poduszki. Nie to samo auto, jazda bez "kangurków" i łomotu przy wyłączaniu silnika to nieceniona ulga dla duszy i ciała.
Zepewne do uszkodzenia poduszki przyczynił się też stan sprzęgła /trzy kreski występujące czasami od chwili zakupu auta w 09-2011/, które gdy auto stało np. w korku, to po około 1-2 minutach, przy ruszaniu w celu dalszej jazdy, robiło "kangurki". Było to przy przebiegu 150kkm.
Jestem obecnie między innymi po wymianie na nowe, sprzęgła i tej poduszki. Nie to samo auto, jazda bez "kangurków" i łomotu przy wyłączaniu silnika to nieceniona ulga dla duszy i ciała.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!