Filter paliwa wymieniony - to samo.
Przypuszczam ze to Blad elektroniczny.Czlowiek uczy sie ciagle, wiec tak -dotychczas Smarta parkowalem na wstecznym-R.
Po jakims czasie coraz czesciej byly problemy tego typu.
Przemierzylem baterie na zaplonie i w czasie startu - Ok
normal 12.4 V
Start 11,6 V
silnik pracuje 14,4 V
Wiec z przypdaku zaparkowalem na N i reczny i na nastepny dzien odpalilo bezproblemowo. Wiec zaczalem sie dziwic:
Na R problemy na N niema problemow. Wiec cos z Elektronika jezeli zaplon zalacze na R i ustawiem na N zeby zapalic silnik to elektronika czegos niezalacza natychmiast tylko z opoznieniem. Tylko co to moze byc?????
Przypuszczam ze to Blad elektroniczny.Czlowiek uczy sie ciagle, wiec tak -dotychczas Smarta parkowalem na wstecznym-R.
Po jakims czasie coraz czesciej byly problemy tego typu.
Przemierzylem baterie na zaplonie i w czasie startu - Ok
normal 12.4 V
Start 11,6 V
silnik pracuje 14,4 V
Wiec z przypdaku zaparkowalem na N i reczny i na nastepny dzien odpalilo bezproblemowo. Wiec zaczalem sie dziwic:
Na R problemy na N niema problemow. Wiec cos z Elektronika jezeli zaplon zalacze na R i ustawiem na N zeby zapalic silnik to elektronika czegos niezalacza natychmiast tylko z opoznieniem. Tylko co to moze byc?????