Narazie serce auta to 600T 55KM, lecz w planach jest przeszczep na 700T.
tunel też jest poflokowany a kółka na bokach tunelu w kolorze paneli ( nie widać tego na fotkach ), do kiery zamówione sa przyciski SPARCO do zmiany biegów ( może to nie łopatki ale spełnię swoje zadanie ).
brak poduchy to oczywiście jakaś forma sportów extremalnych, dlatego są pasy cztero punktowe, zależalo na zmnieszeniu wagi auta, niema poduch - 5 do 7 kg, fotele fabryczne -około 50 kg, pasy fabryczne -3 do 5 kg, brak jest równierz orginalnej wykladziny na podlodze która warzyła ze 30 kg, ta obecna to hand made zresztą jak wszystko od malowania do tapicerki zrobiłem w swoim warsztacie na bialołęce, oprócz elementow carbonowych ktore wykonała zaprzyjaźniona ze mną firma MOTOCARBON.PL, zdjęcie około 100 kg przy 55KM mocy daje się odczuć.
tunel też jest poflokowany a kółka na bokach tunelu w kolorze paneli ( nie widać tego na fotkach ), do kiery zamówione sa przyciski SPARCO do zmiany biegów ( może to nie łopatki ale spełnię swoje zadanie ).
brak poduchy to oczywiście jakaś forma sportów extremalnych, dlatego są pasy cztero punktowe, zależalo na zmnieszeniu wagi auta, niema poduch - 5 do 7 kg, fotele fabryczne -około 50 kg, pasy fabryczne -3 do 5 kg, brak jest równierz orginalnej wykladziny na podlodze która warzyła ze 30 kg, ta obecna to hand made zresztą jak wszystko od malowania do tapicerki zrobiłem w swoim warsztacie na bialołęce, oprócz elementow carbonowych ktore wykonała zaprzyjaźniona ze mną firma MOTOCARBON.PL, zdjęcie około 100 kg przy 55KM mocy daje się odczuć.