Witam,
z tym TDI to nie jest tak do końca (wiem, bo mam też w drugim samochodzie new 1,9 tdi 130 KM)
Sprawa wygląda tak:
1. Każda wersja 1,9 ma ine bebechy a blok wyglada tak samo tyle, że jest wykonany z innych materiałów!!! Tak, dokładnie te mocniejsze wersje (od 110 KM) mają blok aluminiony a tym samy lepiej odprowadzają ciepło, mają lepsze smarowanie itp.
2. Róznica pomiędzy 130 KM a 150 KM (np. SEAT) jest już znikoma i dotyczy tylko programu.
Tuning Smarta- ja mam CDI i chciałbym coś poprawić w tym silniku nawet dla samej zabawy
Trwałośc silnika... na coż, trzeba się też nie raz pobawić i miec najszybsze CDI w mieście
Jak ktoś coś na temat tuningu CDI tutaj u nas w kraj coś słyszał za nie wielkie pieniądze to ja mogę zaryzykować
z tym TDI to nie jest tak do końca (wiem, bo mam też w drugim samochodzie new 1,9 tdi 130 KM)
Sprawa wygląda tak:
1. Każda wersja 1,9 ma ine bebechy a blok wyglada tak samo tyle, że jest wykonany z innych materiałów!!! Tak, dokładnie te mocniejsze wersje (od 110 KM) mają blok aluminiony a tym samy lepiej odprowadzają ciepło, mają lepsze smarowanie itp.
2. Róznica pomiędzy 130 KM a 150 KM (np. SEAT) jest już znikoma i dotyczy tylko programu.
Tuning Smarta- ja mam CDI i chciałbym coś poprawić w tym silniku nawet dla samej zabawy
Trwałośc silnika... na coż, trzeba się też nie raz pobawić i miec najszybsze CDI w mieście
Jak ktoś coś na temat tuningu CDI tutaj u nas w kraj coś słyszał za nie wielkie pieniądze to ja mogę zaryzykować