1. Od tego jest numer nadwozia i baza w ktorej mercedes przechowuje dane na ten temat.
2. Tego z nich nikt nie wiedzial, strzelali se cene z nieba.
3. klient przychodzi to wymaga fachowej obslugi, a nie chodzi pan do pana i szuka ktory z nich zna sie na smartach.
Sorry zapiewa mi to na kpine w tym momencie, akoro Mercedes wielka kompania nie potrafi stworzyc sobie bazy wiedzy, to przepraszam dalej za murzynami stac nie mozna. (oczywiscie nie bierz sobie tego zbyt osobiscie). A juz narzynanie klientow to standart, nawet na gadzetach typu plecak do crossblade. Gdybym nie wiedzial ze jego cena to 1/3 normalnej to by mi go sprzedali zaa 360 zl a nie jak kupilem 140 zl. Wiec nie mow o fachowosci, bo za taka fachure jaka maja w serwisach nie placi sie 145 zl za r-h.
Tu w twojej obronie powiem ze u nas w pracy musisz sie znac na wszystkim, w niemczech natomiast jak jestes od smarta to musisz znac wszystko tylko na jego temat. Dlatego tez nasze serwisy pojazdow sa godne pozalowania.
2. Tego z nich nikt nie wiedzial, strzelali se cene z nieba.
3. klient przychodzi to wymaga fachowej obslugi, a nie chodzi pan do pana i szuka ktory z nich zna sie na smartach.
Sorry zapiewa mi to na kpine w tym momencie, akoro Mercedes wielka kompania nie potrafi stworzyc sobie bazy wiedzy, to przepraszam dalej za murzynami stac nie mozna. (oczywiscie nie bierz sobie tego zbyt osobiscie). A juz narzynanie klientow to standart, nawet na gadzetach typu plecak do crossblade. Gdybym nie wiedzial ze jego cena to 1/3 normalnej to by mi go sprzedali zaa 360 zl a nie jak kupilem 140 zl. Wiec nie mow o fachowosci, bo za taka fachure jaka maja w serwisach nie placi sie 145 zl za r-h.
Tu w twojej obronie powiem ze u nas w pracy musisz sie znac na wszystkim, w niemczech natomiast jak jestes od smarta to musisz znac wszystko tylko na jego temat. Dlatego tez nasze serwisy pojazdow sa godne pozalowania.