Dzięki za szybką odpowiedź. Sam też trochę poszukałem w sieci i oczywiście zaraz z rana zadzwoniłem so smartservice.
Ad1. Z radiem sprawa wygląda tak, że trzeba je przywieżć razem z dokumentami z auta. Skanują tabliczkę znamionową i wysyłają do centrali (chyba w Niemczech). Tam sprawdzane jest czy np. radio nie jest kradzione i oczywiście jeśli jest ok znajdują oryginalny kod. Wszystko trwa ok 2 tyg. i kosztuje 50 PLN. W sumie nie wiem czy się na to zdecyduję bo na obudowie radia jest nalepka z jakiegoś polskiego servisu radiowego i nie wiadomo czy już w tym nie grzebali i np nie zmieniali zawartości EPROMu. W takim wypadku oryginalny kod mógłby się na nic nie zdać :(. Za 50 złociszy widziałem już ramki do smarta pozwalające wkomponować normalne odtwarzacze.
Ad2. 6 stów nie wydam za kluczyk. Sam kluczyk można dorobić jednak nadajnik trzeba by już mieć osobno. Na ebay lub allegro można kupić nadajniki do kluczyków tylko nie wiem czy da się je jakoś nauczyć kodu z oryginalnego klucza.
Ad3. Bardzo możliwe, że zatkały się przewody poprzez zamarznięcie płynu. To podobno przypadłość smartów. Wyczytałem, że trzeba zdjąć przedni panel i wszysko wyczyścić albo zmienić przewody na nowe. Wymyśliłem, że można by te przewody przedmuchać sprężonym powietrzem ale jeszcze nie wiem jak się za to zabrać. Może ktoś już coś takiego robił i może doradzić?
Ad4. Czy normalne zakłady mają na magazynach filtry, świece do smarta i czy dają sobie z tym radę czy też potrzebny jest serwis smarta by te rzeczy powymieniać?
jurand
Ad1. Z radiem sprawa wygląda tak, że trzeba je przywieżć razem z dokumentami z auta. Skanują tabliczkę znamionową i wysyłają do centrali (chyba w Niemczech). Tam sprawdzane jest czy np. radio nie jest kradzione i oczywiście jeśli jest ok znajdują oryginalny kod. Wszystko trwa ok 2 tyg. i kosztuje 50 PLN. W sumie nie wiem czy się na to zdecyduję bo na obudowie radia jest nalepka z jakiegoś polskiego servisu radiowego i nie wiadomo czy już w tym nie grzebali i np nie zmieniali zawartości EPROMu. W takim wypadku oryginalny kod mógłby się na nic nie zdać :(. Za 50 złociszy widziałem już ramki do smarta pozwalające wkomponować normalne odtwarzacze.
Ad2. 6 stów nie wydam za kluczyk. Sam kluczyk można dorobić jednak nadajnik trzeba by już mieć osobno. Na ebay lub allegro można kupić nadajniki do kluczyków tylko nie wiem czy da się je jakoś nauczyć kodu z oryginalnego klucza.
Ad3. Bardzo możliwe, że zatkały się przewody poprzez zamarznięcie płynu. To podobno przypadłość smartów. Wyczytałem, że trzeba zdjąć przedni panel i wszysko wyczyścić albo zmienić przewody na nowe. Wymyśliłem, że można by te przewody przedmuchać sprężonym powietrzem ale jeszcze nie wiem jak się za to zabrać. Może ktoś już coś takiego robił i może doradzić?
Ad4. Czy normalne zakłady mają na magazynach filtry, świece do smarta i czy dają sobie z tym radę czy też potrzebny jest serwis smarta by te rzeczy powymieniać?
jurand