ale jeszcze jedno trzeba sprawdzic
.
jakis czas temu kupiłem smarta CDI z rzekomo zatartym silnikiem bo rozrucsznik ledwo był w stanie nim kręcić a pózniej sie okazałoz e zatarły sie łozyska na alternatorze
ale to samo mozę sie sytacz rolką napinacza paska
zreszta starsze smarty charakterystycznie szeleszczą podczas jazdy , mam na mysli wrazenia przechodniów.
główną przyczyna tego charakterystycznego szelestu jest a.rolka napinacza paska wielorowkowego klimatyzacji
b. łozyska alternatora
.
jakis czas temu kupiłem smarta CDI z rzekomo zatartym silnikiem bo rozrucsznik ledwo był w stanie nim kręcić a pózniej sie okazałoz e zatarły sie łozyska na alternatorze
ale to samo mozę sie sytacz rolką napinacza paska
zreszta starsze smarty charakterystycznie szeleszczą podczas jazdy , mam na mysli wrazenia przechodniów.
główną przyczyna tego charakterystycznego szelestu jest a.rolka napinacza paska wielorowkowego klimatyzacji
b. łozyska alternatora
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl