swożnie w smart center kosztuja 370zł netto , przynajmniej w Gdyni (zauwazyłem często spore rozbieżności między cenami tej samej nowej czesci w róznych punktach smart center)
ja mam swoznie cały zestaw 2 szt plus kpl śrub z pasta samokontrująca po 200zł
wahacze mam 2 szt z samochodu o przebiegu 35 tys km uzywanego w hiszpanii więc brak róznicy temp zima lato wydłusza zywotnośc tulei gum-stal
poza tym jak grzebie przy tych urządzeniach to jeszcze nie spotkałem by tyleja gumowo stalowa była uszkodzona na tyle by wachacz dostał dziwnych luzów, miałem jednego klienta który kupił odemnie wahacze pochodzace z samochodu testowego o przebiegu 5 tys km tak więc nie posiadały praktycznie rys na farbie i po tygodniu zwrócił mi te wachacze twierdząc ze mechanicy z smart center powiedzieli mu iz guma jest "rozwulkanizowana" i ze musi kupic u nich nowe bo inaczej nie ustawia mu zbiezności....idąc takim tropem myslenia to najlepiej od razu wymienic całego używanego smarta na nowego i juz.
reasumując = wymiana tulei guma-stal tylko dlatego ze guma zachowuje sie jak guma a nie jak stal to zespól zachowań paranoidalnych smart center.
podstawa ułozyskowania wachacza ?
to chyba taki element żeliwny występujący tylko w starszych modeach z resorem ?
mówisz i masz 80zł
lącznik stab.- drogie to dziadostwo 160zł w SC,w przyszłym tygodniu poszukam zamiennika,wczesniej nie da razy bo to wiele czasu będzie mnie kosztowało, wiem tyle ze istnieje takowy.
ja mam swoznie cały zestaw 2 szt plus kpl śrub z pasta samokontrująca po 200zł
wahacze mam 2 szt z samochodu o przebiegu 35 tys km uzywanego w hiszpanii więc brak róznicy temp zima lato wydłusza zywotnośc tulei gum-stal
poza tym jak grzebie przy tych urządzeniach to jeszcze nie spotkałem by tyleja gumowo stalowa była uszkodzona na tyle by wachacz dostał dziwnych luzów, miałem jednego klienta który kupił odemnie wahacze pochodzace z samochodu testowego o przebiegu 5 tys km tak więc nie posiadały praktycznie rys na farbie i po tygodniu zwrócił mi te wachacze twierdząc ze mechanicy z smart center powiedzieli mu iz guma jest "rozwulkanizowana" i ze musi kupic u nich nowe bo inaczej nie ustawia mu zbiezności....idąc takim tropem myslenia to najlepiej od razu wymienic całego używanego smarta na nowego i juz.
reasumując = wymiana tulei guma-stal tylko dlatego ze guma zachowuje sie jak guma a nie jak stal to zespól zachowań paranoidalnych smart center.
podstawa ułozyskowania wachacza ?
to chyba taki element żeliwny występujący tylko w starszych modeach z resorem ?
mówisz i masz 80zł
lącznik stab.- drogie to dziadostwo 160zł w SC,w przyszłym tygodniu poszukam zamiennika,wczesniej nie da razy bo to wiele czasu będzie mnie kosztowało, wiem tyle ze istnieje takowy.
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl