Z wytrzymałością sprzęgła ma związek styl jady, jak często ruszamy z mocno wciśniętym pedałem gazu, czy jeździmy dużo w korkach, gdzie sprzęgło dużo pracuje, częste zmiany biegów, podjeżdżanie na tzw. półsprzęgle (gdy smarcik ledwie się toczy to jedzie na półsprzęgle). Modyfikacja aktuatora to tylko przyśpieszenie mechaniczne jego działania. Owszem obciąża się dodatkowo silnik i przekładnie zębatą poprzez zadanie większej siły podczas wysprzęglania, uważam że jedynie to może się wcześniej zużyć. Ponadto przy przekroczeniu pewnych kwot wydanych na różne mody, nie jest ważne ile to wytrzyma, ważny jest banan na twarzy, kolejny gadżet!!!!!!! Smart nie jest ekonomicznym samochodem to bardzo głęboka skarbonka, której nigdy nie otworzysz aby wyjąć. Życie ze smartem jest inne niż te ulubione czynności życiowe "wkładasz, a nie wyjmujesz".
Tyle na dziś refleksji! Przepraszam na dzisiejszy poranek!
Tyle na dziś refleksji! Przepraszam na dzisiejszy poranek!
Co się spali to nie zgnije!!!