Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Aktuator 451 po tuningu

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Aktuator 451 po tuningu
#1
 ŁYSY13 
Dziś wstawiłem nowy Aktuator po tuning ( przerobiony ) trwają testy . RolleyesVery happyLaughing
Na razie rewelacja czasy 1 sek a nawet do 2 sek czas spadł na zmianie biegów.
Jest szybsza zmiana Rolleyes
Zobaczymy po zrobieniu co najmniej 300 km jak to się ma .RolleyesRolleyes
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#2
 kenny 
tuning "na podkładki", czy też poprawiana sprężyna?
 Odpowiedz
#3
 ŁYSY13 
Na razie test . Nic nie opisze co i jak .Czekamy cierpliwie .A czy podkładki czy sprężyna to jaka metoda by nie była .liczy się prędkość zmian i brak myślenia co ma wejść .
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#4
 kenny 
Napisz najważniejsze. Czy potrzebne było podłączaanie kompa i douczanie?
 Odpowiedz
#5
 ŁYSY13 
Po podmianie na inny na pewno .Ja mam podmieniony .Spokojnie poczekaj na zakończenie testu .Jakieś 300 km po co zniszczyć coś co masz dobre .Tylko wolniejsze
Oś silniczka ma mało mięska .Nie przesadź
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#6
 PKO 
W 452 też da się zrobić ten tuning ?? Very happyLaughing
 Odpowiedz
#7
 ŁYSY13 
Tak na pewno
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#8
 jakubo 
Zobaczymy jak długo na sprzęgle pojeździsz.
Pomogłem daj [Obrazek: postbit_reputation.gif]
 Odpowiedz
#9
 ŁYSY13 
Co ma się rozsypać a niby dla czego ? Co ma zmiana szybsza do sprzęgła jest samo regulator . 450 zrobiłem 4500 km i nic się nie działo . A tam samo regulatora nie było .
Nie problem sprzęgła tylko czy oś silniczka wytrzyma i łapa z łożyskiem .
Myślisz Jakub że jazda na pełnym maksie to nie to samo . Komputer pokarze błędy i spowolni zmianę sam . Tak jak w poślizgu . Zapamięta do trzeciej zmiany . Zastane sprzęgło też da pupy . A jak myślisz Brabus 112 ma inne jak sprzęgło no to pomyłka . Tylko tuningi RS i inne mają aluminiowe . Reszta ma serie .
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#10
 Fireman 
Z wytrzymałością sprzęgła ma związek styl jady, jak często ruszamy z mocno wciśniętym pedałem gazu, czy jeździmy dużo w korkach, gdzie sprzęgło dużo pracuje, częste zmiany biegów, podjeżdżanie na tzw. półsprzęgle (gdy smarcik ledwie się toczy to jedzie na półsprzęgle). Modyfikacja aktuatora to tylko przyśpieszenie mechaniczne jego działania. Owszem obciąża się dodatkowo silnik i przekładnie zębatą poprzez zadanie większej siły podczas wysprzęglania, uważam że jedynie to może się wcześniej zużyć. Ponadto przy przekroczeniu pewnych kwot wydanych na różne mody, nie jest ważne ile to wytrzyma, ważny jest banan na twarzy, kolejny gadżet!!!!!!! Smart nie jest ekonomicznym samochodem to bardzo głęboka skarbonka, której nigdy nie otworzysz aby wyjąć. Życie ze smartem jest inne niż te ulubione czynności życiowe "wkładasz, a nie wyjmujesz".
Tyle na dziś refleksji! Przepraszam na dzisiejszy poranek!
Co się spali to nie zgnije!!!
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu