Ja ze swego doświadczenia powiem tak:
1. W 1,1 kierownica ciężko odbijała samoczynnie, ale uznałem, że tak ma być - jeździłem na stalówkach "14,
2. W 1,3 kierownica odbijała normalnie...na zimowych "14 nie trzeba było korygować toru jazdy, ale na letnich "16 już tak - częściowo pomogło ustawienie geometrii na "16
3. W Brabusie problemu nie ma - kierownica odbija, nie trzeba korygować, a jeździ na "17 lato i "15 zima.
To samochody z duszą, więc pewnie ten typ tak ma
1. W 1,1 kierownica ciężko odbijała samoczynnie, ale uznałem, że tak ma być - jeździłem na stalówkach "14,
2. W 1,3 kierownica odbijała normalnie...na zimowych "14 nie trzeba było korygować toru jazdy, ale na letnich "16 już tak - częściowo pomogło ustawienie geometrii na "16
3. W Brabusie problemu nie ma - kierownica odbija, nie trzeba korygować, a jeździ na "17 lato i "15 zima.
To samochody z duszą, więc pewnie ten typ tak ma