Są dwa „moduły” sterujące
Jeden zabudowany bezpośrednio na mechanizmie przekładni czyli jest silnik elektryczny i tam szukaj problemu z wilgocią.
Drugi właściwy jest schowany głębiej w nogach kierowcy.
Warto poczytać
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3021677.html
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Jeden zabudowany bezpośrednio na mechanizmie przekładni czyli jest silnik elektryczny i tam szukaj problemu z wilgocią.
Drugi właściwy jest schowany głębiej w nogach kierowcy.
Warto poczytać
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3021677.html
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904