Nie wiem jak jest w wersji poliftowej, tą którą Ty masz.
W wersji przedliftowej jest problem z włącznikiem świateł w dźwigni kierunkowskazu. Duży prąd pobierany przez światła w całości przepływa przez styki w dźwigience, co prowadzi do rozgrzewania się styków w dźwigience, doprowadza do ich uszkodzenia - wyraźny objaw to grzejąca się dźwignia kierunkowskazu w obrębie włącznika. Rozwiązaniem problemu jest założenie przekaźnika przez który płynie duży prąd zasilający światła a przez włącznik w dźwigni kierunkowskazu płynie bardzo mały prąd sterujący włączaniem świateł przez przekaźnik. Jest to opcja tańsza (i niezniszczalna) w odniesieniu do wymiany włącznika na inny lub nowy.
W wersji przedliftowej jest problem z włącznikiem świateł w dźwigni kierunkowskazu. Duży prąd pobierany przez światła w całości przepływa przez styki w dźwigience, co prowadzi do rozgrzewania się styków w dźwigience, doprowadza do ich uszkodzenia - wyraźny objaw to grzejąca się dźwignia kierunkowskazu w obrębie włącznika. Rozwiązaniem problemu jest założenie przekaźnika przez który płynie duży prąd zasilający światła a przez włącznik w dźwigni kierunkowskazu płynie bardzo mały prąd sterujący włączaniem świateł przez przekaźnik. Jest to opcja tańsza (i niezniszczalna) w odniesieniu do wymiany włącznika na inny lub nowy.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!