Gdybym miał Ci doradzić to:
1. koniecznie wybierz smarta z opcja automatycznej zmiany biegów. Wszyscy narzekają, że automat zmienia wolno i jest do d... ale wg mnie wystarczy troche pojeździć, nauczyć się i zmienia płynnie. Jeźdżę smartem juz 3 lata i w życiu nie wybrałbym modelu bez automatu. Wg mnie automat w aucie przeznaczonym do ruchu miejskiego to podstawa.
2. Jeśli planujesz starsze roczniki 99-01 to masz do wyboru benzynę 0,6 lub diesla. Jeśli zależy Ci na bezawaryjności to bierz diesla. Zakup silnika benzynowego 0,6 wiąże sie z ryzykiem jego remontu w okolicach 100.000 przejechanych kilometrów.
3. Wybierz model z klimatyzacją. Różnice w cenie aut z klimą i bez są niezauważalne więc warto to mieć.
4. Zwróć uwagę czy jest taki gadżet jak zegar i obrotomierz na szypułkach. Niby drobiazg, ale bez tego smart to nie smart
Mam 190 centymetrów wzrostu i żadnych problemów z wygodnym zajęciem miejsca. W smarcie kierowca ma więcej przestrzenii niż np. w punto czy corsie.
1. koniecznie wybierz smarta z opcja automatycznej zmiany biegów. Wszyscy narzekają, że automat zmienia wolno i jest do d... ale wg mnie wystarczy troche pojeździć, nauczyć się i zmienia płynnie. Jeźdżę smartem juz 3 lata i w życiu nie wybrałbym modelu bez automatu. Wg mnie automat w aucie przeznaczonym do ruchu miejskiego to podstawa.
2. Jeśli planujesz starsze roczniki 99-01 to masz do wyboru benzynę 0,6 lub diesla. Jeśli zależy Ci na bezawaryjności to bierz diesla. Zakup silnika benzynowego 0,6 wiąże sie z ryzykiem jego remontu w okolicach 100.000 przejechanych kilometrów.
3. Wybierz model z klimatyzacją. Różnice w cenie aut z klimą i bez są niezauważalne więc warto to mieć.
4. Zwróć uwagę czy jest taki gadżet jak zegar i obrotomierz na szypułkach. Niby drobiazg, ale bez tego smart to nie smart
Mam 190 centymetrów wzrostu i żadnych problemów z wygodnym zajęciem miejsca. W smarcie kierowca ma więcej przestrzenii niż np. w punto czy corsie.