Coś wam napiszę bo temat przerabiałem na wielu autach.
Po zdjęciu starej tarczy - piastę trzeba wyczyścić na maxa - warsztaty mają specjalne krążki do tego - ręcznie najlepiej zeskrobać nożem (albo lekko papierem). Wystarczy że jest kawałek rdzy a spowoduje ona już bicie tarczy. Sprawdzam to zawsze czujnikiem zegarowym - i mam zawsze po czyszczeniu mniej niż norma producenta czyli BDB. Sprawdzałem bez czyszczenia i jest więcej niż podaje norma.
Oczywiście między tarczę a piastę dobrze dać pastę miedzianą.
tak wygląda krążek do czyszczenia tarczy - http://www.interpremium.com.pl/zdjecia_p...4070-1.jpg
pokażę Wam jeszcze jak ja regenerowałem zaciski (nie Smart ale w Smarcie będę robił to za moment - bo mam autko od kilku dni dopiero :P )
foto 1 - zacisk przed, foto 2 - zacisk po mechanicznym czyszczeniu, foto 3 - zacisk po lakierowaniu (wymianie prowadnic, gumek)
Po zdjęciu starej tarczy - piastę trzeba wyczyścić na maxa - warsztaty mają specjalne krążki do tego - ręcznie najlepiej zeskrobać nożem (albo lekko papierem). Wystarczy że jest kawałek rdzy a spowoduje ona już bicie tarczy. Sprawdzam to zawsze czujnikiem zegarowym - i mam zawsze po czyszczeniu mniej niż norma producenta czyli BDB. Sprawdzałem bez czyszczenia i jest więcej niż podaje norma.
Oczywiście między tarczę a piastę dobrze dać pastę miedzianą.
tak wygląda krążek do czyszczenia tarczy - http://www.interpremium.com.pl/zdjecia_p...4070-1.jpg
pokażę Wam jeszcze jak ja regenerowałem zaciski (nie Smart ale w Smarcie będę robił to za moment - bo mam autko od kilku dni dopiero :P )
foto 1 - zacisk przed, foto 2 - zacisk po mechanicznym czyszczeniu, foto 3 - zacisk po lakierowaniu (wymianie prowadnic, gumek)