Włączę się w dyskusję:
jako użytkownik starej wersji będę mógł za moment podzielić się wrażeniami z jazdy nowym - za parę dni odbieram nową wersję turbo 84 KM.
Już na jazdach testowych widać było, że pod każdym względem jest lepszy od poprzednika.
Szczególnie widać zmiany jesli chodzi o komfort (resorowanie, hałas) oraz prowadzenie - układ kierwoniczy nawet bez wspomagania pracuje znacznie lepiej - bezpośrednio i szybko.
Jeden minus to dość toporna stylistyka, zarówno na zewnątrz jak i w środku zgodnie z modą jest bardzije kwadratowy i zwykły...
Ale: de gustibus non est disputandum...
Silniki Mitsubishi to efekt współpracy z Daimlerem, od wielu lat obie firmy wymieniają się technologiami i silnikami. Nowy 1.0 pochodzi (choć nie dokładnie) z Mitsubishi i (Smarta z czterma drzwiami ))
Nowy silnik ma znacznie więcej przyszłości przed sobą, zarówno jeśli chodzi o osiągi jak i ekologię. Stąd pewnie ta zmiana. Poza tym jest Made in Japan, więc będzie bardziej niezawodny i jest pewnie tańszy w produkcji.
Jedyne zastrzezenia mam do nowej skrzyni biegów. Akurat 5 zamist 6 biegów to zaleta (biegi dłuższe i mniej zmian), ale obiecywana szybsza i płynniejsza zmiana biegów nie znajdują odzwierciedlenia w rzeczywistości. Nadal to tylko automatyczna nakładka na mechaniczną skrzynię...
Poza tym spodziewam się od nowego modelu wszytskiego najlepszego
jako użytkownik starej wersji będę mógł za moment podzielić się wrażeniami z jazdy nowym - za parę dni odbieram nową wersję turbo 84 KM.
Już na jazdach testowych widać było, że pod każdym względem jest lepszy od poprzednika.
Szczególnie widać zmiany jesli chodzi o komfort (resorowanie, hałas) oraz prowadzenie - układ kierwoniczy nawet bez wspomagania pracuje znacznie lepiej - bezpośrednio i szybko.
Jeden minus to dość toporna stylistyka, zarówno na zewnątrz jak i w środku zgodnie z modą jest bardzije kwadratowy i zwykły...
Ale: de gustibus non est disputandum...
Silniki Mitsubishi to efekt współpracy z Daimlerem, od wielu lat obie firmy wymieniają się technologiami i silnikami. Nowy 1.0 pochodzi (choć nie dokładnie) z Mitsubishi i (Smarta z czterma drzwiami ))
Nowy silnik ma znacznie więcej przyszłości przed sobą, zarówno jeśli chodzi o osiągi jak i ekologię. Stąd pewnie ta zmiana. Poza tym jest Made in Japan, więc będzie bardziej niezawodny i jest pewnie tańszy w produkcji.
Jedyne zastrzezenia mam do nowej skrzyni biegów. Akurat 5 zamist 6 biegów to zaleta (biegi dłuższe i mniej zmian), ale obiecywana szybsza i płynniejsza zmiana biegów nie znajdują odzwierciedlenia w rzeczywistości. Nadal to tylko automatyczna nakładka na mechaniczną skrzynię...
Poza tym spodziewam się od nowego modelu wszytskiego najlepszego