Rocznik 2007-2009 to już model 451
CDI - 800 fajny motorek- był super oszczędny w 450 ale w 451 z powodu m.i. 5 biegowej skrzyni pali ok 6 l. i trzeba pamiętać o studzeniu turbinki !
Benzynki
wolnossący 71 KM - praktycznie bezobsługowy wg. mnie najlepszy dla kogoś kto tylko chce wsiadać i jeździć.
start stop - czyli 61 lub 71 MHD - denerwujące gaśnięcie przy podjazdach w korku, potrafi nawet wejść w tryb awaryjny. Zero oszczędności z tego tytułu a realnie pasek napędzający agregat rozruchowo prądowy potrafi strzelić bez powodu - pozostaje wtedy laweta
84 turbo i 102 turbo, mocniejsze a więc i żwawe tylko trzeba bardzo dbać o turbinkę.
Jest jeszcze 120 turbo ale to już w młodszych rocznikach
CDI - 800 fajny motorek- był super oszczędny w 450 ale w 451 z powodu m.i. 5 biegowej skrzyni pali ok 6 l. i trzeba pamiętać o studzeniu turbinki !
Benzynki
wolnossący 71 KM - praktycznie bezobsługowy wg. mnie najlepszy dla kogoś kto tylko chce wsiadać i jeździć.
start stop - czyli 61 lub 71 MHD - denerwujące gaśnięcie przy podjazdach w korku, potrafi nawet wejść w tryb awaryjny. Zero oszczędności z tego tytułu a realnie pasek napędzający agregat rozruchowo prądowy potrafi strzelić bez powodu - pozostaje wtedy laweta
84 turbo i 102 turbo, mocniejsze a więc i żwawe tylko trzeba bardzo dbać o turbinkę.
Jest jeszcze 120 turbo ale to już w młodszych rocznikach
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476