Hoho Marcin czym prędzej składaj wniosek do Urzędu Patentowego zagniesz wszystkie firmy motoryzacyjne z "takimi parametrami hamowania auta" , a podręczniki do fizyki trzeba będzie pisać od nowa
Ale fakt że jak jeździsz ciągle w "długich lejcach" to drogę hamowania takiego smarta widzisz trochę inaczej. Wg ciebie wygląda to mniej więcej tak, jedziesz smartem 100/h depczesz w hamulce na wysokości tylnych świateł twojego dużego i zatrzymujesz się na wysokości szoferki . Sorki ale mam za sobą trochę więcej wyjeżdżonych kilometrów
i widzę to trochę inaczej- myślę że spokojnie przeskoczysz dwa duże.
Pozdrawiam
Ps. tak dla przykładu http://www.motofakty.pl/artykul/najlepsz...waniu.html
Ale fakt że jak jeździsz ciągle w "długich lejcach" to drogę hamowania takiego smarta widzisz trochę inaczej. Wg ciebie wygląda to mniej więcej tak, jedziesz smartem 100/h depczesz w hamulce na wysokości tylnych świateł twojego dużego i zatrzymujesz się na wysokości szoferki . Sorki ale mam za sobą trochę więcej wyjeżdżonych kilometrów
i widzę to trochę inaczej- myślę że spokojnie przeskoczysz dwa duże.
Pozdrawiam
Ps. tak dla przykładu http://www.motofakty.pl/artykul/najlepsz...waniu.html
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476