Powód mulenia przy zmianie opon, to różnica w prędkości obracania się kół (w Twoim przypadku między kołami osi przedniej i tylnej) większa od "tolerowanej" przez Trust+.
Zadziałał u Ciebie system antypoślizgowy, powinna Ci mrugać kontrolka od trakcji (ESP). Gdybyś auto przetrzymał przez prawie minutę na takim muleniu, to komputer odłączyłby kontrole trakcji i powinna się świecić żółta kontrolka w zestawie wskaźników.
Taki efekt występuje przy próbie hamowania Smarta na hamowni podwoziowej, najpierw muli auto a potem można już je wykonać pomiar, wszystko to jest aktualne do 2 krotnego wyłączenia zasilania (aż SAM lub ZEE zostanie go pozbawiony - czyli około 20 sekund od wyłączenia zapłonu). Następnie Trust+ znowu zaczyna działać i gaśnie kontrolka ESP w zestawie wskaźników.
Zadziałał u Ciebie system antypoślizgowy, powinna Ci mrugać kontrolka od trakcji (ESP). Gdybyś auto przetrzymał przez prawie minutę na takim muleniu, to komputer odłączyłby kontrole trakcji i powinna się świecić żółta kontrolka w zestawie wskaźników.
Taki efekt występuje przy próbie hamowania Smarta na hamowni podwoziowej, najpierw muli auto a potem można już je wykonać pomiar, wszystko to jest aktualne do 2 krotnego wyłączenia zasilania (aż SAM lub ZEE zostanie go pozbawiony - czyli około 20 sekund od wyłączenia zapłonu). Następnie Trust+ znowu zaczyna działać i gaśnie kontrolka ESP w zestawie wskaźników.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!