Witam. Całkiem niedawno taty smart stracił nagle moc, jechał było ok, zgasił na mieście i koniec mocy brak. Efekt jest taki że zaczyna sie zbierać i koniec obr i tak na każdym biegu, obrotka nie mam ale ma może max 2,5-3tys obr teraz, prędkość max 110. Po poczytaniu sprawa jasna padła cewka EGR, sam EGR czyszczony przy okazji wyciągania pompy jest nadal czysty. Także zamówiony został emulator EGR z allegro taki mały wpinany w kostke. Po wpięciu zadziałało znowu szedł pełnym ogniem na jeździe próbnej, niestety trwało to krótko następnego dnia znowu odcięcie. No i zaczeło sie szukanie, spowrotem podpięty EGR nic, podpięty moduł wkręca sie ale dopóki trzyma sie na obr, zejdzie na wolne znowu odcinka.. Tak po kilku próbach załapał i wchodził na obr, zostawiłem go, za pare godz tata jechał do pracy i znowu to samo.. Także co może wprowadzać go w tryb awaryjny? Emulator walnięty czy coś innego? Do czynienia miałem tylko z dieslami grupy VAG, tam wiadomo tryb awaryjny to problemy z doładowaniem sprawa prosta, a w smarcie jak to jest? Bo z tego co widzę WG jest sterowane prosto z turbiny a nie jak w VW przez zawór N75 sterowany ECU Dodam że WG nawet nie rusza na postoju. Prosze o nakierowanie co sprawdzić bo jazda dziadkowa jest nudna
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
450 - Cdi brak mocy, wątek ogólny
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
450 - Cdi brak mocy, wątek ogólny
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości