Źle sformułowałem zdanie - cały Goldwing gotowy do jazdy waży około 450 kg (średnio, gdyż wersje USA są cięższe).
Mam silnik z osprzętem od Hondy 1100XX, ale ze względu na to, że w tym silniku nie ma biegu wstecznego oraz motocykl w który ten silnik był seryjnie 'wpakowany' waży 200 kg mniej od Goldwinga, a także ze względu na to, że inna jest charakterystyka oddawania przez niego mocy/momentu - został od razu przeze mnie odrzucony jako nienadający się.
Z tym nadawaniem się na tor to przesada.
Silnik, o którym mowa oddaje moc bardzo liniowo i maksymalny moment/moc uzyskuje przy wartościach powiedzmy 4000 do 5000 obr/min. Oznacza to, że przy trzymaniu go w okolicy 2000-3000 obr/min będzie można całkiem żwawo się poruszać, co chciałbym osiągnąć.
Poszperam w sieci - może uda mi się znaleźć model CAD Roadstera oraz silnika z goldwinga i w ten sposób spróbuję zacząć tę zabawę.
Mam silnik z osprzętem od Hondy 1100XX, ale ze względu na to, że w tym silniku nie ma biegu wstecznego oraz motocykl w który ten silnik był seryjnie 'wpakowany' waży 200 kg mniej od Goldwinga, a także ze względu na to, że inna jest charakterystyka oddawania przez niego mocy/momentu - został od razu przeze mnie odrzucony jako nienadający się.
Z tym nadawaniem się na tor to przesada.
Silnik, o którym mowa oddaje moc bardzo liniowo i maksymalny moment/moc uzyskuje przy wartościach powiedzmy 4000 do 5000 obr/min. Oznacza to, że przy trzymaniu go w okolicy 2000-3000 obr/min będzie można całkiem żwawo się poruszać, co chciałbym osiągnąć.
Poszperam w sieci - może uda mi się znaleźć model CAD Roadstera oraz silnika z goldwinga i w ten sposób spróbuję zacząć tę zabawę.