Szymonek! Zawsze warto się przejechać i zobaczyć, przynajmniej z czasem nabierzesz wprawy w ocenie i dystansu do każdego oglądanego samochodu. Koledzy na pewno podpowiedzą Ci na co szczególnie zwrócić uwagę. Ja z własnego doświadczenia na 450 i w dodatku cdi poleciłbym Ci sprawdzić rurkę odprowadzającą olej z turbiny (lubi korodować i pocić się lub puszczać olej) nie jest to trudne do namierzenia jak będziesz pod samochodem. Poza tym w 450 są tylne boczne "szybki" z poliwęglanu, które bardzo często mają nieszczelności (ja zaraz po zakupie swojego to poprawiłem). Więc jak otworzysz bagażnik i podniesiesz wykładzinkę to sprawdź, czy jest sucho na wysokości tylnych lamp i czy nie ma tam jakiś zacieków albo rdzy. Właściwości jezdne i techniczne sprawdzisz w użyciu Poza tym smarcik zapowiada się całkiem ciekawie
Aaaa! Tak sobie teraz jeszcze przypomniałem: zwróć jeszcze uwagę, jak smart się nagrzewa i czy po przejechaniu kilku km wskakują min 3 jajeczka na wskaźniku temperatury - to też jest istotne, żeby od razu nie zaczynać od wymiany termostatu
Aaaa! Tak sobie teraz jeszcze przypomniałem: zwróć jeszcze uwagę, jak smart się nagrzewa i czy po przejechaniu kilku km wskakują min 3 jajeczka na wskaźniku temperatury - to też jest istotne, żeby od razu nie zaczynać od wymiany termostatu
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)