mam być szczery to u mnie podobnie jak u Jareckiego ze względu na paliwo mam cdi..
poczytałem chwilę co pisaliście o zmianach przełożeń i obrotach.. kurcze to ja też zmieniam bieg po około 2200 obr/min na wyższy. muszę podzielić zdanie Tumicha na temat odgłosu pracy tego silniczka na wyższych obrotach dla mnie też jest za głośny zwłaszcza jak zimny... co do remapu kiedyś chętnie bym przeprogramował na próbę silniczek smarcika, nie zaszkodzi spróbować
w W211 z 210 koni 3.2 cdi magicy zrobili mi 280 kopnięcie było o niebo większe, z 510 nm seryjnego nie pamiętam ile wzrosło ale do dzisiaj spalanie po remapie jest na bardzo podobnym poziomie co było przed a moc inna..jedyny minus szbciej tył opony się ścierają od ruszania na światłach.. co prawda mojemu koledze poszła skrzynia do naprawy w podobnym samochodzie.. ale polemizowałbym żeby to było przez mod silnika..
poczytałem chwilę co pisaliście o zmianach przełożeń i obrotach.. kurcze to ja też zmieniam bieg po około 2200 obr/min na wyższy. muszę podzielić zdanie Tumicha na temat odgłosu pracy tego silniczka na wyższych obrotach dla mnie też jest za głośny zwłaszcza jak zimny... co do remapu kiedyś chętnie bym przeprogramował na próbę silniczek smarcika, nie zaszkodzi spróbować
w W211 z 210 koni 3.2 cdi magicy zrobili mi 280 kopnięcie było o niebo większe, z 510 nm seryjnego nie pamiętam ile wzrosło ale do dzisiaj spalanie po remapie jest na bardzo podobnym poziomie co było przed a moc inna..jedyny minus szbciej tył opony się ścierają od ruszania na światłach.. co prawda mojemu koledze poszła skrzynia do naprawy w podobnym samochodzie.. ale polemizowałbym żeby to było przez mod silnika..