Panowie bez przasady do smarta V300 z motula... takie cos lalem do silnika 1.6 w mini podkreconego do 280KM ze 160 bo to mialo sesn oraz do fur w KJS co jezdza i rajdach. DO wywilnej jazdy nie ma to najmniejszego sensu przeplacac za motula V300 wystarczy normlany 5w40 i tle. Brabus leje normlanego Motula do Smarciora.
Ja leje normalnego 5w40 i nie cuduje.
Co do Valvoline bardzo dobry olej ale nie ma co przeplacac.
Castrol i Mobil 1 to numery jeden w podrabianiu... Juz z DE sciagali mi olej Castrola EDGE i przez Mini po 5 tysiacach przelecial jak woda.
Wracajac do V300 to oleje z wysokim filmem czyli przeznaczone do motosportow i do podkreconych silnikow. Olej po roku powinno sie zlac a co do przebiegow to max 7-8tys i wymieniamy czyli 2 wymiany na jeden przeglad. Sprawdzone na wlasnych doswiadczeniach i KJSach
Polecam jeszcze Liqu Moly oleje niemieckie albo Millersa, ktore sa produkowane tylko w jednej fabryce na swiecie w UK - malo znany wiec nie podrabiany bo male zainteresowanie w normlanym sektorze sprzedazy
Tyle i w temacie
Ja leje normalnego 5w40 i nie cuduje.
Co do Valvoline bardzo dobry olej ale nie ma co przeplacac.
Castrol i Mobil 1 to numery jeden w podrabianiu... Juz z DE sciagali mi olej Castrola EDGE i przez Mini po 5 tysiacach przelecial jak woda.
Wracajac do V300 to oleje z wysokim filmem czyli przeznaczone do motosportow i do podkreconych silnikow. Olej po roku powinno sie zlac a co do przebiegow to max 7-8tys i wymieniamy czyli 2 wymiany na jeden przeglad. Sprawdzone na wlasnych doswiadczeniach i KJSach
Polecam jeszcze Liqu Moly oleje niemieckie albo Millersa, ktore sa produkowane tylko w jednej fabryce na swiecie w UK - malo znany wiec nie podrabiany bo male zainteresowanie w normlanym sektorze sprzedazy
Tyle i w temacie
451 Turbo White iBRABUS
Shat Up And Drive...
Shat Up And Drive...