Witam. Podepnę się, jeśli można.
Mam ten sam problem, co gosiapi przy czym kierownica nie odbijała mi w ogóle. Po wyjęciu maglownicy okazało się, że człowiek o normalnych zdolnościach ciągnąc za drążek nie jest w stanie obrócić przekładni.
Zakupiłem inną maglownicę, podobno sprawdzoną na odpowiednich urządzeniach. Rzeczywiście da się ją ręką obrócić. Po założeniu kierownica zdecydowanie lepiej chodzi, ale bardzo słabo odbija, przy małym skręcie w ogóle.
Odczepione od drążków zwrotnice da się bez problemu poruszyć, nie wiem jak to jest, kiedy auto stoi na kołach, więc nie odrzucam łożysk amortyzatorów.
Zbieżność nie pykła, wypadałoby pojechać na poprawkę - toe-out on turn 9*58' i 9*39' (!), a powinno być bodaj po -1*08'. Reszta parametrów w normie. Albo czegoś nie rozumiem, albo jest nieźle schrzanione. Sęk w tym, że zbieżność przy skręcie nie powinna mieć wpływu na to, co się dzieje przy minimalnych korektach przy jeździe na wprost, tj. kierownica powinna trzymać się środka, a tu niestety zostaje tak, jak ją ustawię.
Jakieś wskazówki, zanim jeszcze poprawię kąty i wymienię cały przód?
Smart Forfour 454.030 2004 1124 cm^3 55kW/75KM.
Mam ten sam problem, co gosiapi przy czym kierownica nie odbijała mi w ogóle. Po wyjęciu maglownicy okazało się, że człowiek o normalnych zdolnościach ciągnąc za drążek nie jest w stanie obrócić przekładni.
Zakupiłem inną maglownicę, podobno sprawdzoną na odpowiednich urządzeniach. Rzeczywiście da się ją ręką obrócić. Po założeniu kierownica zdecydowanie lepiej chodzi, ale bardzo słabo odbija, przy małym skręcie w ogóle.
Odczepione od drążków zwrotnice da się bez problemu poruszyć, nie wiem jak to jest, kiedy auto stoi na kołach, więc nie odrzucam łożysk amortyzatorów.
Zbieżność nie pykła, wypadałoby pojechać na poprawkę - toe-out on turn 9*58' i 9*39' (!), a powinno być bodaj po -1*08'. Reszta parametrów w normie. Albo czegoś nie rozumiem, albo jest nieźle schrzanione. Sęk w tym, że zbieżność przy skręcie nie powinna mieć wpływu na to, co się dzieje przy minimalnych korektach przy jeździe na wprost, tj. kierownica powinna trzymać się środka, a tu niestety zostaje tak, jak ją ustawię.
Jakieś wskazówki, zanim jeszcze poprawię kąty i wymienię cały przód?
Smart Forfour 454.030 2004 1124 cm^3 55kW/75KM.