(20.07.2015, 22:29)skaidri napisał(a): cześć
Nie wiem czy w dobrej kategorii wątek ale nie wiedziałem za bardzo gdzie to zamieścić.
Dzisiaj wymieniałem miskę olejową, i wszystko było by ok ale zauważyłem inny wyciek ale od początku. Samochodzik mam od niedawna i po pewnym czasie zauważyłem krople oleju, pozaglądałem pod niego i wyciek z miski olejowej od strony paska, sprzedający dosłał mi druga miskę ale obydwie skorodowały w tym samym miejscu hmm, czy to jakieś newralgiczne miejsce miski
Zauważyłem następny wyciek, jeszcze nie wlewałem oleju, doradźcie co z tym zrobić jak naprawić najlepiej jakiś foto opis żebym nic nie popsuł hyhyhy, z góry śliczne dzięki.
Ta rurka wygląda jak powrót oleju z turbiny do miski olejowej. Niestety ona też koroduje i się całkiem nieźle poci, a koszt nowej w serwisie potrafi zwalić z nóg - grubo ponad 200zł.
Dla majsterkowiczów rada, by zostawić podstawkę mocująca rurkę od strony turbiny i dorobić nową rurkę z rurki miedzianej, lutując na twardo z podstawką od oryginalnej rurki. Ten fragment gumowej rurki mocowany cybantem jest konieczny /kompensacja luzu i naprężeń/ ze względu na nagrzewanie się od turbiny.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!