Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Serwis Smarta

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Serwis Smarta
#36
 All-capone 
silnik w smarcie jest za mały by nie zmieścić sie w widełkach wartości CO nawet bez katalizatora więc katalizator jak i zawór egr to przerost formy nad treścią.
Montowałem już nie raz tłumiki bez katalizatorów i nikt na stacji diagnostycznej nie warczał.
Seven sorry za czepialstwo ale to co napisałes jest dla mnie bez sensu albo moja wiedza jest dziurawa lub czegoś nie rozumiem .
w sumie to wiedza czasami przeszkadza w tym by cos zrozumieć-uwierz ze nie pisze tego bo mam cos do ciebie tylko naprawde to całkowiecie jest sprzeczne z tym co wiem - mianowicie
w silnikach spalinowych niekorzystnym zjawiskiem jest spalanie detonacyjne bo powoduje uszkodzenia na układzie korbowo tłokowym więc w tym celu benzyny maja właściwości by spalanie nastepowało niedetonacyjnie .
wogóle to chyba trza by sie zastanowic co to jest spalanie detonacyjne ?
więc spalanie nomalne dla silnika to rozchodzenie sie płomienia 20-40 m/s , spalanie stukowe czyli już samozapłon występujący epizodycznie to 300 do 1000 m/s a jesli spalanie stukowe nastepuje bardziej intensywnie to jest to spalaniem detonacyjnym prędkośc wynosi 1500 do 2500 m/s czyli znacznie szybciej niz prędkośc dzwięku a zawory wpadaja wtedy w rezonans słyszalny jako metaliczny stukot - nie musze dodawać ze w takim przypadku nie ma kontroli nad marametrami wydajnosci silnika to i tez dlatego by takie zjawisko nie zachodziło montuje sie czujniki spalania stukowego tak i w smarcie jak i innyh samochodach w hondzie tez i pierwsze słysze by w czymkolwiek poza ruskim motorowerem wierchowina były stosowane tuleje stalowe bo stal z racji swoich własciwości scierania i odprowadzania ciepła,rozszerzalności termicznej nie nadaje sie na takie zastosowanie.
Żeliwo (matko nie mam juz siły pisać wykładów z materiałoznawstwa ale to co sie popularnie nazywa żeliwem czy aluminium ma kilkadziesąt jak nie kilkaset odmian w zaleznosci od składu od 20 kilku do 50 nawet składników i związków w róznych proporcjach) jest jedynym słusznym materiałem w konwencjonalnych silnikach w w silnikach wysilonych chrom a nikasil to skróty technologiczne by potanic proces produkcji i uczynic silnik nienaprawialnym - tu sie kłania ekonimia - fabryka chce wyeliminowac regenerowanie silników.
Nie wierze w pekniete tuleje żeliwne podczas normalnej eksploatacji - przegrzanie tak - moze spowodowac pękniecie ale nie zadne spalanie detonacyjne .
Jesli ktoś ma sensowne kontrargumęty to proisze o wyprowadzenie mnie z błedu


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 00:26
Re: Serwis Smarta - przez Kamil - 11.02.2008, 10:16
Re: Serwis Smarta - przez Robert - 11.02.2008, 11:01
Re: Serwis Smarta - przez Piotr - 11.02.2008, 18:15
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 18:49
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 19:53
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 19:56
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 20:02
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 20:06
Re: Serwis Smarta - przez Kamil - 11.02.2008, 21:11
Re: Serwis Smarta - przez Ludwik - 11.02.2008, 21:57
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 22:46
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 22:48
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 22:53
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 22:57
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 23:01
Re: Serwis Smarta - przez Piotr - 11.02.2008, 23:02
Re: Serwis Smarta - przez Piotr - 11.02.2008, 23:04
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 11.02.2008, 23:49
Re: Serwis Smarta - przez Robert - 11.02.2008, 23:55
Re: Serwis Smarta - przez Robert - 12.02.2008, 00:01
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 12.02.2008, 00:27
Re: Serwis Smarta - przez Robert - 12.02.2008, 00:43
Re: Serwis Smarta - przez Kamil - 12.02.2008, 02:08
Re: Serwis Smarta - przez Wojtek - 12.02.2008, 09:45
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 12.02.2008, 10:58
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 12.02.2008, 11:06
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 12.02.2008, 11:29
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 12.02.2008, 12:54
Re: Serwis Smarta - przez Robert - 12.02.2008, 19:11
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 12.02.2008, 20:31
Re: Serwis Smarta - przez Krzysztof - 12.02.2008, 22:32
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 12.02.2008, 22:48
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 12.02.2008, 23:11
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 12.02.2008, 23:14
Re: Serwis Smarta - przez Robert - 13.02.2008, 00:34
Re: Serwis Smarta - przez Krzysztof - 13.02.2008, 09:31
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 13.02.2008, 10:15
Re: Serwis Smarta - przez Robert - 13.02.2008, 10:25
Re: Serwis Smarta - przez Piotr - 13.02.2008, 11:46
Re: Serwis Smarta - przez Krzysztof - 13.02.2008, 12:02
Re: Serwis Smarta - przez Robert - 13.02.2008, 14:53
Re: Serwis Smarta - przez Kamil - 13.02.2008, 15:17
Re: Serwis Smarta - przez ania - 13.02.2008, 16:31
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 13.02.2008, 21:19
Re: Serwis Smarta - przez Gość - 13.02.2008, 21:38

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  serwis SMART WARSZAWA - Michałowice vs przegląd gwarancyjny yorky 1 4.536 22.03.2011, 21:21
Ostatni post: plesniak
  Serwis dOmi___ 8 4.274 25.01.2011, 19:44
Ostatni post: dOmi___
  Serwis w Warszawie - ForFour 3 3.353 14.09.2010, 09:52
Ostatni post: Guest
  Serwis Warszawa 1 3.262 14.10.2009, 07:57
Ostatni post: Gantz
  Jaki polecacie serwis blacharsko-lakierniczy w Wa-wie lub okolicach? 3 2.917 25.08.2009, 10:32
Ostatni post: Guest
  Serwis Skoda - Smart - ul. Stawki/Dzika - wrażenia swietyms 9 8.215 02.07.2009, 13:01
Ostatni post: Guest
  polecacie warszawski serwis? 1 2.577 18.09.2008, 14:20
Ostatni post: Boss
  uwaga na serwis smarta-mercedesa w Warszawie 13 11.184 21.10.2005, 15:30
Ostatni post: Guest
  nowy serwis ABUK 3 2.834 20.11.2004, 16:09
Ostatni post: ABUK
  serwis i czesci 9 4.071 28.05.2003, 12:58
Ostatni post: Guest



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu