Szczelność smarka:
-Sprawdzić ciągłość uszczelki dookoła drzwi
-Inspekcja tylnych bocznych szybek - czy widać zacieki, jak nie widać i tak zajrzeć pod dywanik - czy mokro; i tak dokonać uszczelnienia własnoręcznego (wymiana gąbki na taśmę rozprężną/ neopren lub wg wskazań ze strony evilution "na chama" czyli odtłuścić i wkleić na silikon
- Zajrzeć pod dywanik z przodu, sprawdzić czy akumulator ma sucho
- Czy dolegają uszczelki: boczne pod szybą, górna krawędź (czy szyba ze słupkiem tworzy jedną linię)
-Podszybie: czy w narożnikach uszczelka dolega do karoserii.
-Sprawdzić ciągłość uszczelki dookoła drzwi
-Inspekcja tylnych bocznych szybek - czy widać zacieki, jak nie widać i tak zajrzeć pod dywanik - czy mokro; i tak dokonać uszczelnienia własnoręcznego (wymiana gąbki na taśmę rozprężną/ neopren lub wg wskazań ze strony evilution "na chama" czyli odtłuścić i wkleić na silikon
- Zajrzeć pod dywanik z przodu, sprawdzić czy akumulator ma sucho
- Czy dolegają uszczelki: boczne pod szybą, górna krawędź (czy szyba ze słupkiem tworzy jedną linię)
-Podszybie: czy w narożnikach uszczelka dolega do karoserii.