Budujemy checklist dalej? Pomysł jest bardzo fajny; możnaby to sklecić w jakiś pdf do pobrania i odfajkowywania przy zakupie.
Korozja wewnątrz:
-Przy stelażach foteli, wokół pokrywy silnika w bagażniku
-Nad progami (bardzo łatwo zajrzeć pod dywanik - np podczas sprawdzania akumulatora)
Oczywiste, a wcale nieoczywiste objawy dbania o samochód i jego historii:
-pióra wycieraczek (jakie, czy bardzo zajechane, czy może szyba już porysowana)
- czy wszystkie szyby są fabryczne z logo Smarta, Oryginalna przednia szyba jest zawsze ładnie wklejona, wymieniana oprócz braku logo raczej ma tego kleju na dole nierówno nasmarkane - byłem, widziałem.
-naklejka z wymiany oleju
-bieżnik opon
Mechanika - pierwszy raz oglądając Smarta nie wiemy co i gdzie jest, więc temat trudny, ale tu też kilka rzeczy oczywistych:
-wycieki oleju widoczne od razu: podstawa filtra oleju, intercooler (będzie ufajdana cała lewa strona skrzyni) -niniejszym zobowiązuje się, że zrobię poglądowe foto
-klekot przy rozruchu i niskich obrotach silnika - czyli przeważnie poduszka silnika
Korozja wewnątrz:
-Przy stelażach foteli, wokół pokrywy silnika w bagażniku
-Nad progami (bardzo łatwo zajrzeć pod dywanik - np podczas sprawdzania akumulatora)
Oczywiste, a wcale nieoczywiste objawy dbania o samochód i jego historii:
-pióra wycieraczek (jakie, czy bardzo zajechane, czy może szyba już porysowana)
- czy wszystkie szyby są fabryczne z logo Smarta, Oryginalna przednia szyba jest zawsze ładnie wklejona, wymieniana oprócz braku logo raczej ma tego kleju na dole nierówno nasmarkane - byłem, widziałem.
-naklejka z wymiany oleju
-bieżnik opon
Mechanika - pierwszy raz oglądając Smarta nie wiemy co i gdzie jest, więc temat trudny, ale tu też kilka rzeczy oczywistych:
-wycieki oleju widoczne od razu: podstawa filtra oleju, intercooler (będzie ufajdana cała lewa strona skrzyni) -niniejszym zobowiązuje się, że zrobię poglądowe foto
-klekot przy rozruchu i niskich obrotach silnika - czyli przeważnie poduszka silnika