(26.12.2015, 00:48)Kanapa napisał(a): Teraz właśnie jest sezon aby 451 w cabrio brać z DE.
Tak by podpowiadała logika ale w/g moich obserwacji - nic bardziej mylnego.
Smarty cabrio na rynku DE występują oczywiście zdecydowanie częściej jak w PL (u nas to jest kwestia przypadku coś trafić rozsądnego) ale i rynek jest bardziej chłonny.
W kwestii cen DE - 450 cabrio CDI polift (od 2003), teraz w zimie jest mniejszy wybór i o dziwo wyższe ceny niż np. w lipcu. Co nie mniej ciekawe, rozsądnie wyglądające egzemplarze taki aut sprzedają się bardzo szybko teraz w zimie. Problem jest tylko taki, że coraz trudniej o egzemplarz warty uwagi i co najważniejsze - z przebiegiem rzędu ~ 100 tkm. Takie z 200 tkm plus - szybciej.
451 cabrio 1.0 benzyna - z tym jest łatwiej i wybór zdecydowanie większy... tym bardziej jeśli chcesz właśnie benzynę a nie diesla.
(26.12.2015, 00:48)Kanapa napisał(a): Teraz właśnie jest sezon aby 451 w cabrio brać z DE.
Tak by podpowiadała logika ale w/g moich obserwacji - nic bardziej mylnego.
Smarty cabrio na rynku DE występują oczywiście zdecydowanie częściej jak w PL (u nas to jest kwestia przypadku coś trafić rozsądnego) ale i rynek jest bardziej chłonny.
W kwestii cen DE - 450 cabrio CDI polift (od 2003), teraz w zimie jest mniejszy wybór i o dziwo wyższe ceny niż np. w lipcu. Co nie mniej ciekawe, rozsądnie wyglądające egzemplarze taki aut sprzedają się bardzo szybko teraz w zimie. Problem jest tylko taki, że coraz trudniej o egzemplarz warty uwagi i co najważniejsze - z przebiegiem rzędu ~ 100 tkm. Takie z 200 tkm plus - szybciej.
451 cabrio 1.0 benzyna - z tym jest łatwiej i wybór zdecydowanie większy... tym bardziej jeśli chcesz właśnie benzynę a nie diesla.
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&