Kalibracja w 454 jest przeprowadzana automatycznie przez komputer silnika.
Niczego nie dotykasz a on sam po zebraniu danych z czujników na zimnym i po rozgrzaniu ustawia parametry wg zaprogramowanych w fabryce współczynników.
Kasowanie błędów to zupełnie co innego. To rodzaj komputerowej bazy danych co sie złego dzieje lub działo z autem.
Jeśli jakieś lampki świecą stałe to błąd jest generowany non stop. Jeżeli coś świeciło i zgasło to info o błędzie będzie zapisane w komputerze do czasu jego skasowania.
Ułatwia to serwis.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Niczego nie dotykasz a on sam po zebraniu danych z czujników na zimnym i po rozgrzaniu ustawia parametry wg zaprogramowanych w fabryce współczynników.
Kasowanie błędów to zupełnie co innego. To rodzaj komputerowej bazy danych co sie złego dzieje lub działo z autem.
Jeśli jakieś lampki świecą stałe to błąd jest generowany non stop. Jeżeli coś świeciło i zgasło to info o błędzie będzie zapisane w komputerze do czasu jego skasowania.
Ułatwia to serwis.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904