(18.07.2023, 19:37)kamyk napisał(a): Z tego co wiem z takimi światłami do jazdy dziennej można jeździć i policja chyba nie powinna mieć zastrzeżeń (choć nie ma pewności). Na stacji diagnostycznej diagnosta nie musi w ogóle o tym wiedzieć. Na badzania wieżdzam po prostu na światłach mijania. Z resztą jego nie interesują światła do jazdy dziennej - przecież można ich nie mieć. Instalację można w całości wykonać i zamknąć w (obok) skrzynce bezpieczników i wszystko działa automatycznie. Nic nie potrzeba rozcinać - przewody dołącza się równolegle.I jeszcze jedna ważna rzecz a propos Twojego rozwiązania montażu sterownika na światłach drogowych czyli długich ..... ile byś nie osłabił w procentach wiązki świetlnej to zawsze one będą mniej lub więcej oślepiały innych uczestników ruchu, bo nie mają przesłony na części wiązki tak jak światła mijania. I to jest chyba główny argument, który przemawia negatywnie za takim rozwiązaniem, przynajmniej w mojej ocenie
A co do instalacji pod przeciwmgielne to u mnie na pewno nie ma przewodów - wszystko dokładnie sprawdziłem. Koszty całości instalacji to kilkaset zł.
Wydaje mi się, że na zdjęciach, które zamieściłeś te najniższe światła (to chyba te do jazdy dziennej) są za nisko. A poza tym po co te światła tam chyba są fabryczne?
Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)