Cytat:Sebartus napisał(a):
Plusy:
- to Brabus, więc oprócz mocy dostajesz całą historie i technologie tej firmy (poprostu legenda jeżeli chodzi o tuning Mecedesa) tym samym posiadasz samochód inny niż wszystkie.
- cena auta ok 50 tys. i więcej, spalanie 7-15l ( przy takiej mocy powietrzem nie pojedziesz), widok min znajomych kiedy pokazujesz silnik Power by Brabus BEZCENNE
- swietne osiągi i parmatry jezdne jak na autko rodzinne
- mina kolesia w TT objechanego przez smarta BEZCENNE
- mina kolesia w BMW objechanego przez smarta BEZCENNE
- Forfour to jedyny smart który posiada normalną skrzynie
- jedyne w swoim rodzaju wykończenie wnętrza
Kupując Colta CZT dostajesz:
- tandetni i badziewny design
- wykończenie wnętrza ala Fiat panda
- nikt nawet się za nim nie oglądnie itd.
- zerowa historia modelu tzw. wozidełko
Zgadza sie, tylko że Forfour to jest normalny samochód i objechać np BMW wersją Brabusa to nie jest to, co objechać np wersją Brabus Fortwo.
Praktycznie nie ma różnicy, między stiuningowanym Forfour, Coltem, czy na Kia picanto. Wszystko jest do siebie podobne.
FT jest natomiast niepodobne do niczego, w wersji Brabus również.
Pierwotnie mieliśmy kupić właśnie FF i o FT nikt poważnie nie myślał. Trochę więc nim pojeździłem, zanim okazało się, że oferowany nam " z drugiej ręki" egzemplarz to wrak, po dużym dzwonie i odpacykowany w przydomowym garażu, bez szans przywrócenia do normalności. Oczywiście nie Brabus, a tylko skromny model 1,1 za to wersja passion, czuli full wypas.
Gdy jednak kupiliśmy FT, czar oryginalności FF prysnął.