Oryginalnie są łączone przez wypusty jednego elementu wchodzące w otwory w drugim elemencie, gdzie po złożeniu na wypusty założone są specjalne spinki-zatrzaski uniemożliwiające wysunięcie się wypustów z otworów. Może samochód ten ma za sobą jakąś przeszłość kolizyjną, gdzie ktoś połączył błotniki z panelem centralnym przez ich pospawanie
We Wrocławiu jest chyba dobry prywatny serwis Smart, kolega kapik o ile pamiętam, może miejscowi podpowiedzą jeżeli się mylę. Udaj się tam i będziesz wszystko wiedział lub i zobaczysz jak powinno to wyglądać.
We Wrocławiu jest chyba dobry prywatny serwis Smart, kolega kapik o ile pamiętam, może miejscowi podpowiedzą jeżeli się mylę. Udaj się tam i będziesz wszystko wiedział lub i zobaczysz jak powinno to wyglądać.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!