(27.02.2017, 03:00)Marek napisał(a): (...) Ten co ja chce kupić to układ elektroniczny nowego typu gdzie sposób montażu jest bez znaczenia. W tym co opisuje kolega można go oszukać zmieniając jego położenie urządzenie jest nie stabilne w jego układzie jest mini żyroskop mała kulka. To juz całkiem technologia jak z miga w tym nowym jest to zrobione podobnie jak w telefonach układ chyba na 2 kroplach rtęci w układzie, bardziej miarodajne i dokładniejszy odczyt. (...)
Możliwe, że ma już jakieś nowsze wersje, o ile o tym module jest mowa:
http://www.rymi.pl/ess.html
Kupowałem parę lat temu i technika jednak poszła do przodu, ale coś z tą rtęcią to chyba nie tak, bo generalnie są straszne restrykcje w stosowaniu rtęci (tzw. dyrektywa RoHS). Ale może? Nie wiem, może i tak jest zrobiony.
Dla mnie, możliwość "oszukania" jest jednak zaletą, bo daje możliwość regulacji momentu zadziałania.
W Smarcie (chyba nawet teraz jest to obowiązkowe) jest i tak czujnik siły hamowania, jak dasz po hamulcach, to włączają się awaryjne.
I w Smarcie aby się włączyły muszę - nieeeeźle depnąć, a w Civicu wystarczy mocniejsze hamowanie. A na pewno obydwa układy są homologowane i zgodne z normami.
Jeden moduł działa tak, drugi inaczej - grunt, że wiemy, że są i każdy wybierze co mu pasuje :
Po to mamy forum
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus