Czyli pozostaje kupno nowego z katalizatorem?
Czy w cenie ok 350zl na allegro (bo teoretycznie taki znalazłem) jest możliwe że będzie to tłumik z katalizatorem?
Nie chciał bym zakładać nowego tematu.
Czy klocki TRW będą ok? Bo mogę mieć za 120zl
Albo Delphi za 100.
Albo ATE 150zl.
Jeszcze pytanko.
Jak się przyspiesza albo hamuje słychać delikatny jak by metaliczny dziwek z tyłu.
Myślałem że tłumik obija ale po zobaczeniu na kanale okazało się że tłumik jest na sztywno.
Dźwięk występuje tylko przy unoszeniu, opuszczaniu tyłu auta (stąd słychać to tylko w czasie przyspieszania czy hamowania). Dobiega on jak by z okolic lewej (strona kierowcy) sprężyny i nie widać by była pęknięta.
Czy ktoś z Was ma pomysł co by to mogło być?
Dzięki wielkie za wszelką już okazałą i przyszła pomoc
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
Czy w cenie ok 350zl na allegro (bo teoretycznie taki znalazłem) jest możliwe że będzie to tłumik z katalizatorem?
Nie chciał bym zakładać nowego tematu.
Czy klocki TRW będą ok? Bo mogę mieć za 120zl
Albo Delphi za 100.
Albo ATE 150zl.
Jeszcze pytanko.
Jak się przyspiesza albo hamuje słychać delikatny jak by metaliczny dziwek z tyłu.
Myślałem że tłumik obija ale po zobaczeniu na kanale okazało się że tłumik jest na sztywno.
Dźwięk występuje tylko przy unoszeniu, opuszczaniu tyłu auta (stąd słychać to tylko w czasie przyspieszania czy hamowania). Dobiega on jak by z okolic lewej (strona kierowcy) sprężyny i nie widać by była pęknięta.
Czy ktoś z Was ma pomysł co by to mogło być?
Dzięki wielkie za wszelką już okazałą i przyszła pomoc
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka